Умови повернення та обміну
Згідно норм Закону «Про захист прав споживачів», у покупця є законна можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини не підходить покупцю. Наприклад, не влаштовує розмір, колір, форма, габарити або є інші підстави, за якими покупка не може бути використана за призначенням. Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Повернення і обмін можливий при дотриманні наступних умов:
– Не пошкоджена упаковка;
– Товар не був у вжитку;
– Збережений товарний вид і споживчі властивості;
– Збережена комплектація.
Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:
Відповідно до Закону, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у продавця немає можливості повернути гроші відразу — виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою (грошима). У випадку безготівкової (онлайн-оплати) товару, грошові кошти повинні повернутися на банківську карту протягом семи днів, однак цей термін може бути збільшено через затримки, пов’язані з обробкою транзакцій. Повернення грошей покупцю відбувається тільки після отримання продавцем поверненного товару і перевірки його комплектації. Доставку товару при поверненні оплачує покупець.
Не знайшли відповіді на своє питання?
Запитайте наших фахівців по телефону: